Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

چوب لای چرخ

جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ب.ظ

ترک عادت موجب مرض است!

یقینأ کسی که این حرف رو زده یا خیلی احمق بوده، یا خیلی تنبل! یا خیلی خسته که حال و حوصلهٔ تغییر و تکامل و ترک عادات بد رو نداشته! رفته رو تخت دراز کشیده و پتو رو کشیده روش و آب پرتقال «به پرتقال دیوانه بر نخوره صلوات!» خوران، سرشو خارانده و دماغشو کشیده بالا و این ضرب المثل رو از خودش در کرده!

بعضی عادات باید ترک شن! وگرنه مثل چوب میرن لای چرخ حرکتمون! نمیذارن رو به جلو حرکت کنیم!

  • ۹۵/۰۹/۲۶
  • Neo Ted

نظرات (۱۸)

دراکولا لایک
پاسخ:
کوکاکولا تنکس :))
  • دخترِ انار :)
  • خا مینویشتین آب آلبالو
    آب آلبالو مگه دل نداره؟
    اونوخ امکان برخودن به کسی هم نبود
    تبعیض تا کجا واقعا
    هعییی
    دربار اون جملم باید بگم آدمای خسته بلاخره باید یه حرکتی بزنن در خسته کردن بقیه که خیلیم عقب نمونن ازشون . چرا دقت نمیکنید آخه :دی))
    پاسخ:
    آب آلبالو تو بساطمون نبود چون :/ ایش ؛)))
    اصن گفتم ک بر بخوره :)) 
    هییییع :))
    شرمنده ب خدا :))
    حرف حق جواب نداره دیگه :/
    پاسخ:
    والاع :))
  • محمدرضا فلاح
  • آفرین...!
    پاسخ:
    : )
    بعضیاشون هستن که حتی نمیذارن بقیه هم حرکت کنن!
    اونا دیگه خیلی واجب الترک ان دیگه!!
    پاسخ:
    اونا دیگه خیلی داغانن!
  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
  • احسنت:)
    پاسخ:
    مخلصم :)
    آقاااااا این ضرب‌المثلای خوب خوب رو کاری نداشته باشین!!!!
    اینا واس ماس!!!:)))
    اون "ز نیرو بود مرد را راستی" واسه شوماس :))
    پاسخ:
    این عدالت نیست :))) همه کارهای سختو میدن ب ما :))
  • دخترِ انار :)
  • آب انار بدم خدمتتون؟ تو بساط ما زیاد هست این یکی :))
    پاسخ:
    ترشه خانم :)) به مذاقمون خوش نمیاد :))
    آب پرتقال لطفا :))
    آورین آقای تد ... والا
    آب انار هم میگفتین به خانم "دختر انار:)" امکان برخوردن داشت :))
    پاسخ:
    سپاس!
    اوشون ک دنبال بهونه هستن اصن! یهو میزدن نابودمون میکردن :))
    آب هویج هم خوبه :-/
    پاسخ:
    واسه چشم مخصوصا!
  • دخترِ انار :)
  • عه
    بقول آقای مداحی که اینطور...
    به مذاقتون خوش نمیاد پس
    بهانه رم که خودتون دستم میدید
    باشه
    :)
    پاسخ:
    ها :)))
    ناراحت شدین؟
    عجــــــب :|
  • فدایی رهبر
  • فونت وبلاگتون چیه؟؟
    پاسخ:
    راستش رفیقم واسم گذاشتش! خودم نمیدونم اسمشو :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • واقعا ضرب المثل مزخرفیه
    منم اصن قبولش ندارم

    دیگه بهم برخورد تد
    دوستیه ما همینجا تمومه

    زنگ بزن خانوادت بیان از جلو چِشا من ببرنت
    پاسخ:
    درود بر شرفت!

    این کارو با من نکن پُرتی!
    من گناه دارم :(

    نح ؛(
  • مجتبی مطوری
  • بنظرتون خجالتی بودن عادته ؟

    پاسخ:
    نه! یه ویژگیه ک میتونه بهت صدمه بزنه! من خودمم هستم :)
  • پرتقالِ دیوانه
  • البته مذاق با ذال هستش تِد :پی

    @دختر انار

    کلا اینا علاقه وافری به پرتقال و مشتقاتش دارن :دی چقدر من تحت فشارم تو این بلاگستان:دی
    پاسخ:
    مگه من با چی نوشتمش؟ :/

    خدا بهت صبر بده :))
    بله..
    بابام دانشگاه یه بار ارایه داشته ۱۷/۱۸سال پیش جلو یه عالمه دانشجو این دوتا کلمه چوب و چرخ برعکس گفته:))))خلاصه بنده خدا یکم ضایع شدن
    پاسخ:
    عخخییی : )
  • پرتقالِ دیوانه
  • اون موقع با ز بود الان درستش کردی :پی

    پُرتی:دی ترکیدم از خنده :دیییی
    پاسخ:
    برو بابا! پرتی کذابه :))) شایعه نپراکن :)