Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

پفک نمکی: حالا جایزه چی میدن؟؟؟

خیارشور: دیویست شیششششش!

میکسِ پفک نمکی و خیار شور تو دبه آب نمک: هار هار هار و هار های متمادی :|


یعنی خدا به جفتشون و عوامل پشت صحنه و مسئول تبلیغات صدا سیما رحم کرد که موقع فیلمبرداری این اثر تاریخی اونجا نبودم!! که اگه! اگه! اگه بودم به شخصه از جون خودم میگذشتم و به صورت انتحاری خودم و همه رو پورد«!» میکردم و به لقاءالله میپیوستم و یقینأ به واسطهٔ دعای مردم و رضایتشون از این عمل، در روضهٔ رضوان به فیفا ۱۷ بازی کردن میپرداختم! و باده های شراب معنوی را یکی پس از دیگری خالی مینمودم و بر روح پدر طراح این تبلیغات صلوات میفرستادم!!!

+ جاهلیت مدرن یعنی دقیقه ای ۳هزار تومن پول بدی که این not found 404 ها به داغان ترین شکل ممکن بخندوننت؛ ولی خودت هیچ تلاشی نکنی واسه شاد شدنت و حس و حال خوبت!

  • ۹۵/۰۹/۲۵
  • Neo Ted

نظرات (۱۵)

  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • +بعضی وقتا دستم میلرزه و غذا میریزه تو سفره...
    -منم همینطور
    :)
    پاسخ:
    اینم میتونه نامزد تأثیر گذار ترین دیالوگ قرن باشه :))
  • حسین مداحی
  • خدایی من نمیدونم کدوم احمقی دقیقه ای 3 هزار میده اینا رو گوش کنه!
    ما هم هر بار این پیام تو خونه پخش میشه با خانواده میخندیم! خخخخ. یعنی واقعا خجالت نکشیدن؟!
    پاسخ:
    حماقت زیاده داداش :))
    یه مثال هم من بزنم:

    دخترم گوشی رو بردار و اگه کسی با من کار داشت بگو بابام خونه نیست!!!! :/
    پاسخ:
    ممنون بابت همکاریت :))
  • پرتقالِ دیوانه
  • هیچی مثه "پشتم گرمه" نمیشه :دی
    پاسخ:
    اونم ب برکت حضور من بود :))
    تد عصبی می شود! بپا تدی نشی D:
    پاسخ:
    :))
    ((-: فقط مای بی بی مای بی بی
    پاسخ:
    :)))
    اینروزا از بس به شعورمون توهین میشه اعصابم خورد میشه . تلویزیونی که فیلمش "ماه و پلنگ" هستش ، انتظار همچین پیام بازرگانی قابل درکه ...
    اونایی هم که دقیقا ای 3 هزار میدن طفلیا رو خدا زده من کاریشون ندارم ...
    :)
    پاسخ:
    هععییی
  • 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
  • فقط تبلیغ شامپو پرژک!
    اصن بنیان خانواده رو میبره زیرسوال😐😐😐
    پاسخ:
    :)))
  • دخترِ انار :)
  • من و داداشم همیشه اگر پای تلوزون باشیم و تبلیغ شرو شه اول به هم نگاه میکنیم بعد پوکر فیس میشیم بعد باهم میگیم یعنی اینارو کسی فکر کرده و ساخته یعنی کسی برای اجرایی شدن این ایده پول داده ؟
    بعد سعی میکنیم خودمونو تسلی بدیم و بگیم یه روز خوب میاد بالاخره :))
    پاسخ:
    یه روز خوب میاد :))
    یه جوکی بود به این صورت
    تصویر یه پسر خوب:





    loading....






    plz wait






    eror 404 not found

    الان یهو این پستو دیدم یادش افتادم!گفتم بدونید فلسفه این ارور چیه!
    پاسخ:
    :/
    که خوب شما هستی :/
    ربی که واقعا معرکه ست! :-/
    پاسخ:
    عالی!
    جاست پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور :))))
    پاسخ:
    :)))
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • لیمو و نعنا و روغن آرگان .... شامپو حیات...
    پاسخ:
    :))))
    نه دیگه اشتباه زدی!خودِ شماهایین!
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
  • بچین...بچین...بچین...بچین...نع نع نچین نچین بچین...
    پاسخ:
    :)))