Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

چرا اینقدر همه دخترین؟؟

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۰۶ ب.ظ

دوستانِ جان! قضیه چیه نود درصدِ بیان رو دخترا اشغال کردن؟!!

چپ و راست میری، میخوری به یه بلاگرِ دختر که یا داره لاک میزنه و سرِ رنگش با دوستش کل کل میکنه! یا داره درموردِ مدل مویِ کوتاه شده ی جدیدش که کوتاهشون کرده به شدت ابرازِ ندامت و پشیمانی مینماید! یا هم که داره پیرامونِ شال و مانتو و دیگر اقسامِ پوشیدنی بحث و چالش سازی میکند!

 اصن امنیتِ روانی و جانی و شرعی و عصبی نداریم! 

والاع به خدا! من به شخصه معذب میشم اصن!! باز میگن در حقِ ما نامردی شده و حقِ ما رُ خوردن! همینجا هم اکثریت رو دارید بی انصافا :)) یه چادری، پرده ای چیزی بکشید حداقل ما پسرا خجالت نکشیم اینقدر«!»

این حد از حجب و حیا و مظلومیت و معذب بودنِ ما رُ چجوری برمیتابید؟؟؟

چرا کسی به دادِ ما پسرا تو بیان نمیرسه؟؟؟

تا کی قراره در اقلیت باشیم؟؟

مسئولین کجان؟؟؟

صلیبِ سرخ کجاس؟؟

 حقوق بشر چی میگه؟؟؟

 بان کی مون چرا رفت که نتونه ابرازِ نگرانی کنه واسه ما؟؟؟

اون بطریِ اسیدِ من کو؟؟

چرا این تیغ نمیبره؟؟؟

چرا سیانور ها چینی شدن؟؟

چرا من اینقدر غُر میزنم؟؟؟

ای خدااااا D:

  • ۹۵/۰۸/۲۲
  • Neo Ted

نظرات (۴۸)

  • بهار پاتریکیان D:
  • مشکلی هست ؟!
    اوکی ، دیوار آخر سالن سمت چپِ .
    :)))
    پاسخ:
    اونکه دستشوئیِ :|||
    نه بابا:))
    بابا معذب...
    :)))
    چقدم مظلومیت بهتون میاد والاع:/
    پاسخ:
    تندیسِ معذبیون رو از شخصیتِ من ساختن :/
    چرا انقدر تو غر میزنی؟ D:
    پاسخ:
    هعیییی
    سناتور جان شما آروم باش بنده به عنوان سرگرد مملکت درستشون میکنم D:
    پاسخ:
    منم معذوریتِ شرعی دارم :)) نمیتونم :)) وگرنه کمک میکردم!
    سلام سه نفر از خانوما ابزرا ندامت کردند برادر :)

    خدایا مارو مرد نگه دار :|
    پاسخ:
    ابزرا ندامتشون در درگاه خدا قبول شود انشالاه :))
  • ابو اسفنج بلاگفانی
  • بیا بریم سر به کوه و بیابون بذاریم.
    اون شلوارکم رو هم بردار اونجا حداقل شاید راحت باشیم از دستشون.
    پاسخ:
    شلوار کردی چی؟
  • ɐɹɐɓol •_•

  • ما شرمنده ایم به مولا :|
    شمام جایی میرید یه دری اهمی اوهمی لنگی دری یاللهی چیزی بگین :|

    دخترا شمام رعایت کنید :|
    خواهرم مقنعه تو بکش جلو :|

    چاهباز کن داریم، وطنی :|
    یه بسته تیغ اصلم واست فرستادم :|
    ادامه بده :|
    پاسخ:
    تکرار نشه فقط :||
    جمع کنشون بابا :)) شلوغ کردن الکی :)) نه حجابی! نه چیزی :))
    تیغ هات هم نبریدن واز :|
    خواهرم شمایی که ردیف یکی مونده به  اخر سمت راست نشستی د اخه اون حجابت رو رعایت کن دیگه! نمیبینی برادر تد اینجاست معذب شده؟؟
    پاسخ:
    «ایموجی شرم و حیا»
  • دالتون وارِن
  • شما پسرا کم هستین(تنک گاد!)وگرنه مشکل از ما دختر نیست!شماها زیادی کمین!(بازم خداروشکر!)والا!

    پاسخ:
    ما کیفیتمون زیاده :))
  • کفشدوزک بلاگ
  • /-:خواهرم نمیگی پاکدامنی تدمون به خطر میوفته؟
    استغفر،،،رنگ لاک؟چی هست اصلا؟
    /-:ازهمین تریبون اعلام میکنم:خواهران گرامی با رعایت شعونات اسلامی زودتر وبو ترک کنید تد خیلی معظبه 
    /-:خیلی ناراحت میشم اگه با این همه غلط املایی فک کنی بی سوادم
    پاسخ:
    حواسم هست :/
    خب شوما یا الله بگو بعد وبلاگ دخترا رو باز کن!!! سر زده میری اینطوری میشه!!!!! :/
    پاسخ:
    هرچی یاالله و صلوات و فاتحه و ختم قرآن هم میکنم فایده نداره :))
    البته که نباید جمع ببندیا :/
    همه بلاگر های دخترم اونجوری نیسنا 
    ب نظرم شما پسرا خسته این  ب ما چه؟!
    حجب و حیا و چی؟! 
    من دیگه حرفی ندارم
    پاسخ:
    باشه :/ شما خوب :/ شما معصوم :/ :))
    حرفی نمیتونی داشتی باشی اصن :))
  • 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
  • 😈😈😈😈😈
    پاسخ:
    : )
    حرفیه داداش ؟؟؟ اون دستمال یزدی من کووو؟ اقدس بیار با تدتون کاری ندارم :)
    پاسخ:
    بیبین ضعیفه«!» حرمتِ عابجی بودنت نبود، گیست رو میبستم به دُمِ اسب، دورِ بلاگستان میچرخوندمت :))))
    اقدس استانبولِ :)))
    به منم سربزن خوشحال میشم
    پاسخ:
    منم خوشحال شدم از سر زدنت!
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • ://////
    میتونیم
    میتونید؟
    [هشتگ گردن کلفت]
    پاسخ:
    میتونیم
    خسته ایم
    «هشتگ خسته»
  • ابو اسفنج بلاگفانی
  • بیار. شلوار کردی رو هم بیار.
    قلاب ماهی گیری رو هم بیار گشنه نمونیم.
    پاسخ:
    به روی چشم
    تفنگم میارم :)) ب کسی نگو فقط :)+
  • ɐɹɐɓol •_•
  • بیاین دست به دست هم بدیم زنونه مردونش کنیم بیانو :|
    حَج عاغا تِد بسم ا...
    پاسخ:
    دست ب دست هم ک نمیشه داد :)) نامحرمی گفتن چیزی گفتن :)))
    شما چرا اینقدر تو وبلاگ نامحرم هستین؟؟ :)))
    بفرما برو اونورِ پرچین :))
    الان من گریه کنم کی جوبگوعه؟؟ :(
    پاسخ:
    اقدس :))
    ولی گریه نمیکنم :))) به من میگن ... چی میگفتن به من ؟؟ :)
    پاسخ:
    گریَندوگ«شخصی ک بسیار میگرید» :)))
  • ابو اسفنج بلاگفانی
  • دمت گرم دیگه.
    شدیم دهن لق دیگه؟! (سر اون قضیه هنوز عذاب وجدان دارم. شب ها کابوس میبینم!)

    پاسخ:
    دهان :)))
  • روشــنا ...
  • :))))

    پاسخ:
    : )
    با گیس من چیکار دارین ؟؟ خودتون رعایت کنید برادر ... تکبیر
    پاسخ:
    یا خوده خدا :))) من شکر خوردم حج خانم :+)))
  • ɐɹɐɓol •_•
  • با یاری یکدیگر -___-

    عصن من رفتم -___-
    پاسخ:
    :)))
    فی امان الله حج خانم :))
    من رام گشت ارشاد رو آوردم!
    اگه کسی رعایت نکرد بگو بیام ببرمش
    پاسخ:
    حتما خبر میدم خواهر :)))
    :)) میدونین "مچگیر" چیست؟؟ من نیستماا ولی بعضا مجبور میشم :)
    پاسخ:
    مچم منهدم شد ک خانم :|
    :))
    من رفتم دیگه .. 
    من بعد با چادر سرمیزنیم وبتون.
    اقدس اون روسری رو بده من ..
    :)
    پاسخ:
    مگه تا الان بدون چادر و روسری میومدین؟؟؟؟؟
    خداااایااااا توببببهههه :))
    اقدس خانوم با حاج تد صحبت کن به راه راست هدایت شه =))
    پاسخ:
    نیست ک بی صاحاب :))
  • امیری حسین و نعم الامیر
  • والا
    پاسخ:
    :))
    اقدس خانوم هم بود باز این حرفا رو میزدی؟!

    پاسخ:
    انصافا نه ؛)))
    اگه اقدس نمیبود نصف این کامنتا نبود :/
    اقدس مرسی که هستی :)))
    پاسخ:
    واقعا جای تقدیر و تشکر داره :))
    بنده اصلن درباره این مواردی که گفتین صحبت نمی کنم D:
    ولی خوب کِ یادم انداختین !
    پاسخ:
    سکوت خیلی خوبه :))
  • • عالمه •
  • احساس کردم مسئول بسیج داره اینا رو تایپ میکنه! :|
    بهتره به همجنسات اعتراض کنی که چرا وبلاگ ندارن و دارن چیکار میکنن! :دی
    پاسخ:
    :/
    درحالِ غنی سازی اورانیوم هستن.
  • مجتبی مطوری
  • با لبخند نظر میدم
    (:
    پاسخ:
    خوب : )
  • پرتقالِ دیوانه
  • قرضاتو خوردی سناتور ؟
    نگرانتما

    چون معمولا پسر هایی با خصوصیت های اخلاقی خاص تر میان وبلاگ نویس میشن
    و این خصوصیت های اخلاقی خاص توی دختر ها بارز تره
    و اینکه وبلاگ همه ی دخترا هم اینطوری نیست :)
    و دیگه اینکه خودشو ناراحت نکن :دی
    پاسخ:
    قرض رو میدن و میگیرن :/
    پول قرضی میخوای؟ :)))
    نود درصد وبلاگا همینه اصن :))
    ناراحت نیستم ک! خجالتی ام :)
    الحسود لایسود :دی

    :: جدا! چرا اینقد شما غر زدی تو این پست چرااا؟ این رویا کجاس بیاد گوش شما رو بکشه :))))
    پاسخ:
    :/
    +غردونیم پر شده بود چون ؛)))
    رویا که هست! ولی دلش نمیاد :))
  • یا فاطمة الزهراء
  • عالی بود این کلی خندیدم :دی
    ولی خدایی دقت نکرده بودم اکثریت دخترن
    پاسخ:
    عالی خوندید : )
    دقت کن خواهر خاع :))
    تعدادتون کمه؟ در اقلیت هستید؟؟ همین تعدادتون کفایت میکنه برای منجفر کردن کل بیان خخخخ
    اخی اخی دلم برای مظلومیتتون کباب شد:)) اصلا مظلومیت یه کیلومتری پسرا رد میشه؟؟؟خخخخخ
    No negh :))))))
      خدا ما دختران رو از شر پسرها حفظ کنه:))
    یاعلی
    پاسخ:
    ما اساسا مقید به کیفیت هستیم تا کمیت :)) قابلیت منفجر کردن همه جا رو هم داریم، همونجور که توان آبادسازیشو داریم :)) ما اینیم  : ))
    اینقدر مظلوم نداریم اصن :(
    مظلومیت در ذات ماس خانم :))
    حالا نیگا :|
    :+)))
  • علیـ‌ تَرین :)
  • از 39 کامنت زیر پست(که الان شد 39) ، 29 تاش توسط دخترا بود :| 
    خب راست میگی دیگه! :|

    من که فکر کنم تنها خواننده‌ی مذکر وبلاگم،میرزا باشه ... :| 
    پاسخ:
    میبینی علی؟ بدبختی و ظلم رو میبینی؟؟
    :))
    تو چقدر طفلی هستی باز!
    اوه پروردگارا! دلش نمیاد!!! یه دو جلسه بیاد پیش من خیلی خوب هم دلش میاد که تحت هر شرایطی از خانوما در برابر قوم مهاجم آقایون دفاع کنه :دی
    پاسخ:
    شما خشن و بی اعصاب هستید خب :|
    رویا مهربونه :))
  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
  • بخاطر اینکه دو سوم  مونثن 
    حالا فهمیدی
    پاسخ:
    بله :|
    پسرم آروم باش :|
    پاسخ:
    چشم مادر : ))
    نه اتفاقا خشن چرا...آدم میتونه از شمشیر نرم استفاده کنه! مصداق با پنبه سر بریدن :دی
    پاسخ:
    حالا سر ما رو نبرید :/

    دروازه رو وا کنین! عای عم داعش...اومدم سر ببرم :دی
    پاسخ:
    یا خدا :/
    کسی خونه نیست!
  • خانومِ حدیث ^_^
  • حالا شما خون کثیف خودتو آلوده نکن تد  :))
    میدیم سر در بیان شوصون تا چادر بریزن تو سبد خانوما بی حجاب نیان بیان  :دی
    پاسخ:
    خیلی ممنون واقعا :))
    البته اینم هس که دخیا در معرض دید شما هستند! 
    حالا منظورم این نیست که شما فیگوریسم داریا ولی خوب قبول کن دیه!
    پاسخ:
    نه واقعا! کلأ دخترا بیشترن. دقت کنی میفهمی!
    بنده رسما مراتب عذرخواهی خود را خدمت جناب شیخ تد اعلام میدارم
    بعد از تحقیقات نصفه و نیمه متوجه شدیم نه ناموسا بیان رو دخترا برداشتنا!
    ولی یه نکته ی ریزی هست که باید دقت کرد، پرا کم ان، اما سطح کارشون بالاست مثل همین شیخ خودمون!