Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

یه نصیحتِ تِدانه به یه دوستِ عزیز!

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ب.ظ

زخم خوردن،لازمه ی قوی شدنِ.

لازمه ی قدرت هم،مبارزه س.

پس بهتره واسه تسلیم شدنم،منُ بُکشی!یعنی من جات بودم اینکارُ ترجیح میدادم!

چون مبارزه همیشه یکی از تفریحاتِ تنهاییِ من واسه کامل شدنِ!من با خودمم سرِ جنگ دارم واسه قوی شدن،تو که زنگِ تفریحی!

این زخم زدن هات هم،درست مثلِ خط خطی کردنِ یه الماس با چاقوی میوه خوری به نیتِ شکستنشِ!

ولی یادت باشه!یه الماسُ فقط یه الماس دیگه میتونه بشکنه!

تو که یه چاقویِ خیار خوری ای؛میتونی بری خیارتو پوس بکنی!


حالا فهمیدی مشکلِ کارت کجاس؟


  • ۹۵/۰۸/۰۲
  • Neo Ted

نظرات (۱۶)

  • بهار پاتریکیان D:
  • اره دادا ، فهمید اینجوری که شما گفتی :دی :)))
    پاسخ:
    خیلی عمیق گفتم فکر کنم :)) رفت تو چشش :))
    یا وحشی بافقی...
    الفاتحه مع الصلوات -_-
    پاسخ:
    بگو لا اله الا الله :))
    بلند بگو لا اله الا الله :))
    وبلاگتان بسیار خلاقانه و جذاب طراحی شده است . لطفا من را در وبلاگم از نظرات سودمند و آموزندیتان برخوردار کنید . بسیار سپاسگزارم
    پاسخ:
    : )
    بنده هم سپاسم را گذارم!
  • امیری حسین و نعم الامیر
  • او شت
    پاسخ:
    یاه عاف کورس :))
    جایی برای صحبت باقی نمی‌مونه 😯
    پاسخ:
    نه دیگه :)) تمومه!
    کاکو چطو شده؟!!!! :))
    پاسخ:
    شوما خواب بودی؟!! :))
  • دخترِ انار :)
  • اح‌سنت :)
    پاسخ:
    خواه ش :)

    خطاب به اون دوست عزیز"خودتو تسلیم کنی به نفعته با تد در افتادن آخر عاقبت نداره از من گفتن بود"

    پاسخ:
    راست میگه ؛))
  • • عالمه •
  • به نظر میاد که نه دوسته، نه عزیز! D:
    پاسخ:
    خیلی واضح بود؟
    :))
    oh god ...
    پاسخ:
    : ))
    در جریان نیستم خب!!! در جریانم بذارین! !!! ^___^
    پاسخ:
    جریان خیلی شدیده!غرق میشید :))
    :/ وای سو سیریس؟ کیپ کاااااااااااااام
    ادما میان و میرن هی تلاش میکنن خط خطی کنن مهم اینه که ما هیچی حسابشون نکنیم و به همون قوی شدن ادامه بدیم:)
    پاسخ:
    آبجی!داری اشتباه حرف میزنی :)) فارسی مگه بو میده؟ :))
    ما ادامه میدیم : )
    نه فارسی بسیار شیرینه:) منتهی من وقتی از کلاس زبان میام بیرون هنوز تو جو انگلیسی صوبت کردم میمونم:/
    یاس یه اهنگ داره اسمش یادم نیست ولی میگه که مـــــن ادامه میدم:)
    اگر گوشش ندادین گوش بدین
    پاسخ:
    جوگیره غرب زده ی ایش :/
    :)))
    دقیقأ اسمش من ادامه میدمِ :))
    اون موقع که شما هنوز جنین بودین من داشتم فول آلبوم یاس رو تکمیل میکردم خانم :)))
    اره یه جورایی:(

    اره اخه خیلی وقت پیش اهنگاشو گوش میدادم الان دیگه کمتر گوش میدم اونم اکثرا وقت رفتن و بد شدم و بارکد رو:)
    در ضمن اینجوری که میگی ظاهرا پدربزرگمی خودم خبر ندارم:/
    پاسخ:
    خیلی بچه ای دیگه :)))
    از لحاظ عقلی بله!جا پدربزرگتم :)))
    هاهاها شوخیِ جالبی بود:/ شما اگ از نظر عقلی بزرگتر از ما بودید که خدا از 15سالگی ازتون تکلیف نمیخواست:/
    پاسخ:
    هاهاها و ... :)))
    چرا مغلطه میکنی اصن؟
    :/
    پسرا بدون تکلیف هم عاقل تر از دختران :/

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂هاهاهاو....
    مغلطه نمیدونم ینی چی:)

    یوهاهاها اره اونکه اصن اثبات شدست!بذار هیچی نگم!بذار بسته بمونه دهنم!بذار همین یه ذره ابرو که پسرا دارنو نگه دارم
    پاسخ:
    :|
    برو خدا روزیتو یجا دیگه بده بابا :/
    برو معنی مغلطه رو یاد بگیر اول :))+