Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

الفاتحه!به صرفِ خرما و میکادوئه تلخ!

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ب.ظ

و چه راحت عشق و عاشقی و تعهد و وفاداری و تمام ماده ها و تبصره هایِ کتابِ مقدسِ عشق رو به گند میکشند و هیچ کس،ککش نمیگزه که داره چه بلایی سرِ باورهامون میاد؛به بهانه و دلیلِ چی؟؟؟

رفع و ارضای یه مشت هوس و لذت و فانِ کثیف که تهش خورد شدنِ غرور و احساساتِ یکی از دو نفرِ؟!!!

من فاتحه ی عشق و‌ عاشقی رو میخونم و خرجِ میکادو و خرماشم میدم،اگه این عشق و عاشقی باشه!

شما هم بخونین!

الفاتحه!

  • ۹۵/۰۷/۲۹
  • Neo Ted

نظرات (۳۴)

الفاتحه...
پاسخ:
بفرمایید واسه صرفِ پذیرایی تو سلف!
  • تـیــدا ...
  • قرائت شد :/
    پاسخ:
    خدا خیرتون بده!
    زرشک پلو با مرغم میدن ؟!
    دی:
    الفاتحه مع الصلوات !
    پاسخ:
    :|
    کباب کوبیده داریم امروز!
  • حسین مداحی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ****. همینه. 
    بی زحمت اون ظرف میکادو رو رد کن بیاد.
    پاسخ:
    بگیر داداش!
    کم بخور!دندونات خراب نشه!
    برداشت خودم رو داشتم، خوبه، اما مبهمه پسر، مبهم!
    پاسخ:
    مبهم؟
    حالا عیبی داره اگه یخورده مبهم باشه میرزا جان؟
    همه متوجه میشن دیگه : )
    فاااازت چیه تدی؟ از پست های وب های دیگه سوژه میگیری؟!!!!
    پاسخ:
    نول!
    موردی داره؟
    من از شرایطِ کف خیابون های کشور سوژه گرفتم!
  • ɐɹɐɓol •_•
  • پیس پیس پیس :|
    پاسخ:
    چنگیز!
    ایشونو از وب پرت کن بیرون!
    اومده فقط خرما و میکادو بخوره :||
    فاتحه رو درست بخون خواهرِ محترم :| خرما و میکادو مفت ک نداریم :|
    :)))
    نگا کامنت آراگل تو رو خدا!!! :)))))))))
    کلا فازم عوض شد!!
    پاسخ:
    شما از فازِ خودتون منحرف نشین :|
    گفتم بندازنش بیرون :))
  • بهار پاتریکیان D:
  • آراگل فاتحه بخون پیس پیس چیه عاخه :)))
    پاسخ:
    احسنت
    شما خودت تا الآن سه تا میکادو و دوتا خرما خوردی،یه صلواتم نفرستادی :/
  • شادوَرد __
  • الفاتحححه!
    سوم و هفتم و چهلم خرجش رو بده خیریه:| ثواب داره.
    پاسخ:
    چشم!
  • ɐɹɐɓol •_•
  • @گندم بانو  @بهار

    D:

    باشه باشه D:

    پیس پیس (باور کنید دارم فاتحه میخونم :دی)
    پاسخ:
    هنوز اینجاس ک
    چنگیز کجایی تو؟
    :))
  • دخترِ انار :)
  • من مع الصلواتشم گفتم :دی
    والا با این عشقاشون :||
    این عشق نیست فاجعه ی قرن آهن است ...
    پاسخ:
    کامبیز!به ایشون یه دونه موز هم بده :)))
    دقیقأ! فاجعه!
  • شادوَرد __
  • کامبیز منم موز میخوام!
    پاسخ:
    دو تا فاتحه دیگه باید بخونید :/
    کلن فاتحه باید خوند بر همه چی ..... عشق که دیگه جای خود داره ! مخصوصن وقتی یه سری اختلال هورمونی رو اسمشو میذارن عشق .. 😒😏
    پاسخ:
    آسیاب ب نوبت :/
    فاتحه ی همه شونو میخونیم :))
    این عشق نیست...عشق پاکه عاری از هرناپاکی وگناه وخودخواهی رفع نیازای حیوانی:'(
    پاسخ:
    کاملا موافقم!
    عشق اگر این است مرتد میشوم..
    خوب اگر اینست من بد میشوم..
    :'(
    پاسخ:
    :(
  • مترسک ‌‌
  • من که خیلی وقته فاتحه‌اش رو خوندم :|
    پاسخ:
    حالا یه فاتحه واسه خاطر اعتبار و مراسم ما هم بخون :|
    چیزی ازت کم نمیشه ک :/
  • گمـــــــشده :)
  • گاهی ادم می بره مستر تد.
    وقتی از همه جا می بری دیگه برات مهم نیست کتاب عشق چی گفته
    می زنی به سیم اخر
    خدا اگه خدا باشه همچین بنده ای رو توبیخ نمی کنه. می دونه از درد زیادشه.

    پاسخ:
    توجیحِ منطقی و قانع کننده ای نیست به نظرم!ولی خب نظرتون محترمِ : )
    حتی اگه ته خط هم باشیم خدا هست،دلیل نمیشه خیلی کارا کنیم!
    خدا که خیلی مهربونه،ولی خیلیا از مهربونیش سو استفاده میکنن متاسفانه!
    ولی چیزی که از خدا و بزرگیش کم نمیشه : )
    ممنون بابت نظرتون!
  • روشــنا ...
  • دقیقا به همین دلیله که قبلا گقته بودم پستهای عاشقانه برام غریبه !

    تو دوره ای که ادم ها برای راحت تر رسیدن به نوع روابطی که میخوان متوسل میشن به انواع و اقسام مدل های منورالفکری! باید هم فاتحه خواند برای احساسات!
    پاسخ:
    موافقم : (
    اوه! سلف! چه باکلاس :دی
    پاسخ:
    پ چی؟
    :))
  • Fatemeh Omidian Nasab
  • فاتحه.. صلوات..
    نمیشه به من، جای میکادو، نون خامه ای بدین؟ :/
    .
    دوتا فاتحه و صلوات دیگه هم روش :|
    پاسخ:
    عروسی ک نیومدین :/
    همینا رو بخورین قانع باشین :/
    ن
    ف
    س
    ع
    م
    ی
    ق
    پاسخ:
    چ
    ش
    م
    فاتحه ..
    نهار کجاست ؟ 
    ای خدااا 
    پاسخ:
    دیر رسیدین تموم شد :/
    واسه سالگرد بیاید :/
    کامنت تکراری نمیگذارم 
    کامنت مستر مترسک 
    ؛/
    پاسخ:
    باشد :/
    دلم خیلی پره :)
    پاسخ:
    خالی کن خودتو خب!
  • گربه بنفش
  • ای جونم میکادو
    پاسخ:
    دوست دارینا!
    صلواااااااااااااااااااات :|
    پاسخ:
    فاتحه بخونید :/
    حسش نیس براتون فاتحه بخونم (خستم میفهمی خسته!!)شما فرض کنین براتون خوندم دیگه :دی
    بعدشم من خرما و از این جور چیزا دوست ندارم بی زحمت بگین 2 کیلو نون  خامه ای بیارن دستتون هم درد نکنه
    پاسخ:
    ینی فاتحه نخونده نون خامه ای هم میخواین؟؟؟
    نریزه سقف!!
    همونطور که خب من میدونم شما به من نون خامه ای نخواهید داد و تهش یه دونه نون خامه ای فرضی میزارین جلوم منم فاتحه فرضی خوندمD:
    پاسخ:
    اشتباه نمودید ولی بانو :/
    ما میکادو و خرماها رو پست کردیم واسه فاتحه خوان ها :))
    پست پیشتاز :))
    سوم , هفتم , چهل نداره ؟ :)
    پاسخ:
    از  این رسوم ندریم :))
    خب گفتم که من خرما دوست ندارم
    ینی الان اگه فاتحه بخونم برام نون خامه ای میفرستین^__^؟!
    پاسخ:
    عاخ عاخ!دیر اومدین دیگه!
    تمومش کردن دوستان!ایشالاه واسه عروسیم میدم یه جعبه بفرستن واستون :)) فقط باید صبور باشین دیگه :))
  • دالتون وارِن
  • با یه میکادو میخوای سر و تهشو هم بیاری؟!نمیشه که!یه شامی ناهاری چیزی خب!
    پاسخ:
    شام هم بود،فقط الآن چند تا تیکه ته دیگش مونده :))) بدددددمممم؟؟
    به قول یکی "نمیدونم چرا همیشه دیر میرسم"
    واسه عروسی که نون خامه ای کمه باید دعوت کنی بعد شام هم جوجه ای چیزی بدی!واالا!! 
    پاسخ:
    برنامه ریزی نداری دیگه :))
    چشم :| عروسیم بشه حتمأ!
    چشم :))
    پاسخ:
    چشمت پر نور : )