Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

+بیا اینور راه برو :|

-چرا اونوقت؟؟

+اینور گود تره قدت کوتاه تر به نظر میاد :| 

---------------------

+کلا برو اونور،کنار من راه نیا :|

-چرا؟؟؟

+وقتی کنارمی احساس حقارت میکنم؛اعتماد به نفسم میاد پایین :|

----------------------

+تو چِلا اینگَد گَدِت دِلازه تِد؟؟؟

- :| تو خیلی ریزی کوچولو :| برو زیر دست و پام نباش مُجِز :|

----------------------- 

+پسرم!!کجاییییی قربونتِ برم!!

-با یه حالتِ ذوق موت گون به سمت مادرم میرم و میگم:چییییهه؟چی شدهههه مامان جانم؟؟

+بیا از توانایی هات استفاده کن اون ظرفِ بالای کابینت رو بده حداقل یه خاصیتی داشته باشی به جز اکسیژن سوزوندن تو خونه پسرِ گلم!!!

-چشم :||||


پ ن:وجدانا ما شروع کننده ی جنگ های صلیبی نیستیم!

ما دلیلِ حمله ی هیتلر به لهستان نیستیم!!

ما لایه ی اوزون رو سوراخ نکردیم!!

ما تورم رو نمیبریم بالا!

طوفانِ فلوریدا و بیماریِ اِبولا هم کارِ ما نیست!!

ما باعث سقوطِ ارزشِ سهامِ عدالت و نفتِ برنت آمریکا هم نیستیم!!!

ما فقط قدمون یه چند سانت از بقیه بلند تره :(

: )))

  • ۹۵/۰۷/۲۸
  • Neo Ted

نظرات (۳۷)

  • بهار پاتریکیان D:
  • قدبلند بودن خیلی خوبه :))))) 
    عصن بندگان مقرب خدا همشون قد بلندن :دی
    [هشتگ من یگ قد بلند هسدم ::]
    پاسخ:
    مزایای خودشو داره البته :))
    ولی چشم دیدن ما رو ندارن ک
    ؛)
  • دخترِ انار :)
  • چرا هستید میوه درخت سیب همسایه حق درخت انار مارو خوردید قد بلند شدید :))
    صرفا حواب عنوان هنوز کپشنو نخوندم :دی
    پاسخ:
    نیستیم :|
    برید نردبون بذارید بخورید :|
    سپاااس واقعأ :))
  • دخترِ انار :)
  • درباره اون کابینت داداش منم وظیفش همینه تو خونه :))
    همین کارارو هم نکنید که دیگه هیچی اصلا قد بلند شدید برا چی پس والا :دی
    پاسخ:
    ما همیشه مظلوم واقع میشیم  :||
    خدا ازتون نگذره هیییع :))
    شما مقصر خراب شدن سقفم نیستین ینی؟:/
    دی:
    پاسخ:
    حدالامکان در فضاهای باز گذر عمر میکنیم :/

  • حسین مداحی
  • خدا ره شکر متوسطم. مشتبا خیلی گنده یه
    پاسخ:
    اون ک به من میگفت بلند :/
    عنوان رو باید با طلا نوشتت :)
    پاسخ:
    دست شما رو میبوسه پس : )) زحمت خریدن طلاش با شما،سختیه نوشتنش با من : ))
  • مترسک ‌‌
  • به عنوان یه قدبلند این کامنت رو می‌نویسم:
    کلاً کارای تو ارتفاع در حوزه وظایف منه! مخصوصاً آوردن چیزای سنگین؛ انگار من جرثقیلم!
    هیچ چیزی برام «این» نیست چون از ارتفاع من همه چیز «اون»ـه!
    وقتی آرایشگاه میرم، آرایشگر باید صندلی‌ام رو تا جایی بده پایین که دستش به سرم برسه!
    لباس، لباس بد پیدا می‌شه!
    موقع رانندگی باید صندلی رو تا صندوق عقب بدم عقب و وقتی به عنوان مسافر می‌شینم، مخصوصاً تو ماشینای عمومی، زانوم تو حلقمه!
    به قول معروف خوشگلیه و هزار درد سر! D:
    پاسخ:
    بنده هم به عنوان یک قد بلند میخوام پیشانیِ تو رو ببوسم :)) 
    با گوشت و پوست و استخون و سلول های بدنم درکت میکنم :))
    اون قسمت ماشین و‌ تاکسی واقعأ رو‌مخه :||| بقیه هم هستا!ولی کمتر :))
    تو لیست اولین کارام قرار میدم :)) 
    قد باید بلند باشه .. 
    پاسخ:
    آورین!
    باید!
    | .

    من وقتی کنار یه قدبلند ایست میکنم -ــــــ-
    پاسخ:
    در این حد ینی؟
    :)))
    قاه قاه قاه
  • دخترِ انار :)
  • چی همم اینجا قد بلندن هزار ماشالا سقف وبتون نریزه تلفات بدید با این میزان از قد بلندی حضار :دی
    من از همین تریبون قد کوتاهی خودمو اعلام میکنم والا :))
    بعدشم من خودم دخترِ انارم همون درخت بغل دستیتون پسرِ سیب، نردبون بذارم چیو بخورم ؟ خودمو ؟ :دی دقت کنید به نکات ریز :))
    پاسخ:
    وب من سقف نداره :)) جهت رفاه خودم و‌ دوستان سرو قامت :))
    شما هم مواظب باشید گم نشید پس :)))

    خب میتونید از سیب های من میل کنید دخترِ انار :))) خسیس ک نیستیم :))
    فاتحه فراموش نشه فقط :) 
    مثه دوستم:))من۱۶۰اون۱۷۸:/بعد همیشه هم تو دانشگاه کنارهم راه میریم یه دوسه بار بخاطرش پاشنه بلند پوشیدم پام تاول زد:/هربار چک میکنم ببینم کف کفشش صاف باشه..
    اصن حس کوتوله بودن بهم دست میده:/
    پاسخ:
    عخییی :))
    پر پر شدم اصن :))
    ۱۷۶*
    من ازقدم کاملا راضیم البته تاقبل ازینکه کنار دوستم وایسم:/
    پاسخ:
    راضی نباشید چیکار کنید؟
    :))
    مهم دل و باطن اصن :)
    چه دل پری :))))

    اصن ضرب المثل داریم که میگه: قد بلند زیباست :)

    :: من مطمئنم کلمه ی "مُجِز " رو یک شمالی از استان میم نون استفاده می کنه :دی 
    پاسخ:
    اصن یه وضعی :))
    +زیاد مطمئن نباشید ولی :))
  • گمـــــــشده :)
  • ناموسا حق دارن
    هیچی بدتر از این که کنار یه بلند قد راه برم اعتماد به نفسمو خراب نمی کنه
    پاسخ:
    فانوسأ خیلی حسودین :||
  • دخترِ انار :)
  • چه اصراری دارید حالا من یه چیزی بخورم :))
    دو دقیقه اومدیم خودتونو ببینیم :دی
    پاسخ:
    حالا بیا و مهمان نوازی کن :/
  • حسین مداحی
  • فریبت داده تد. فریب!
    مجتبی حداقل یک متر و نود قد دره.
    پاسخ:
    عجب!
  • روشــنا ...
  • :)))
    من تا امروز فکر میکردم قدم خوبه!!ولی خانوم پرستار درمونگاه همه تصوراتمو نابود کرد :/
    پاسخ:
    خدا بد نده؟؟
    خوبین الآن دیگه؟
    حالا عیبی نداره ک!قد که زیاد مهم نیست!
  • مترسک ‌‌
  • اینو یادم رفت بگم! من با این عظمت (!) یه دوستی دارم که دو متر و ده قدشه؛ بسکتبالیست نیست، به خاطر یه سری مشکلات تیروئیدی این قدری شده؛ من پیشش احساس کوتوله‌ای می‌کنم؛ وقتی می‌خوام باهاش حرف بزنم بهش میگم بشینه رو صندلی تا هم‌قد بشیم :|
    جزو معدود آدمایی‌ام که احساس بلندی و کوتاهی رو هم‌زمان تجربه می‌کنم! :))
    پاسخ:
    یا خودِ خدا!!
    شما همتون نامردین :((( منم کوووتاه نیستم تقریبا نرمالم ...
    پاسخ:
    حسود هرگز نیاسود :/
  • ɐɹɐɓol •_•
  • قد بلندا...قد بلندتدن نوش جونتون :دی
    پاسخ:
    احسنت بر شما :))
    شکلکِ در حسرتِ قد بلند :(
    پاسخ:
    عخخخخی :))
  • • عالمه •
  • اون دیگه مشکل بقیه ست که از چیزی که هستن راضی نیستن. البته من قدم متوسطه و مشکلی ندارم ^_^
    پاسخ:
    والاع!
    شایدم لایه اوزون رو سوراخ کرده باشین! !!!
    کله تون خورده بهش سوراخ شده!!!! ://
    پاسخ:
    گاز گلخانه ای ک نیستیم :/
  • گربه بنفش
  • من هنوز منتظرم قدم بلند بشه:))))
    داداشم میخواد من و به کسی معرفی میکنه:میگه اینم خواهر من.بعد یه نگاه به پایین میندازه ببینه هنوز هستم یا زیر دست و پا گم شدم!(البته که اغراق داره:دی)
    پاسخ:
    عالی بود :)))
    منم با قد بلندا مشکلی ندارم.قد خودمم معمولیه.
    بیا یکم شعار بدیم ک آدما هر جور باشن خوبن و اینا !! :دی
    پاسخ:
    آره بابا!بیاید ببینید چه چیزایی دارین ک بقیه ندارن و‌ دل آدم مهمه و اینا :)))
  • ماجده ◕ ‿ ◕
  • خوب قدتون بلنده دیگه
    چیکار باید کرد
    پاسخ:
    التماس دعا :)
  • تـیــدا ...
  • این موردی که مادر گرامی صداتون میزنه هر روز برای منم پیش میاد :)) 
    تازه قد بلندم نیستم فقط هم خونه گرام زیادی کوتاهه بعد هی به من میگه قدت بلنده خوش به حالت
    پاسخ:
    هم دردیم پس : )
    ای بابا :/
    پاسخ:
    زن بابا :/
  • روشــنا ...
  • خدا که بد نمیده!خودمون بد میکنیم! حواس پرتی به خرج دادم سرمای اساسی خوردم :دی
    خداروشکر بهترم ممنونم:)
    عیب که نیس ولی خو تصورم این بود که حداقل 7-8 سانت بلندتر هستم!:|
     اعتماد به نفس که نیس اعتماد به سقفه :دی
    پاسخ:
    میدونم خدا بد نمیده :| یه اصطلاحِ :|خواستم ابراز همدردی و اینا کنم :/
    سقف نریزه حالا :))
    منم یه دوسته 195 دارم و باهاش پیاده بیرون نمیرم :|
    اون کلمه مجز چه آشنا بود
    فقط تو یه شهر خیلی میشنیدمش
    احتمال داره اونجایی باشی؟
    پاسخ:
    کدوم شهر؟
    من گردن درد گرفتم لطفا قد بلندای جمع همه بشینین 
    پاسخ:
    چهارپایه بذار خواهر :))
    هم دردیم که :))

    بنظرم آقایون تا یک و نود هم باشن هم خوبه.بعدش زیاده.
    @کامنت خردادی 
    پاسخ:
    که اینجوری : )
    قد بلندی همه چیش خوبه جز اینکه پای آدم تو ماشین جا نمیشه:|
    البته میشه این مشکل آناتومی من باشه که پاهام خیلی درازن:|
    ینی در این شرایط قشنگ چونم با زانوهام مماسه:|
    برا لباس پوشیدنم سخته:|17 سال عمر کردم همیشه هم آرزو به دلم که یه بار یه مانتو اندازه پیدا کنم:| که نخاد ساق دستم کنم برا آستیناش:|
    البته یه بدی ای هم که داره اینه که نمیتونی سرتو بزاری رو شونه کسی:دی
    ینی هر وقت میخای بخابی در حالت نشسته باید به خودت متکی باشی چون بقیه سطح شونه هاشون خیلی پایین تره و گردنت گریپاژ میکنه اگه بخای تا اون سطح خمش کنی اما برا بقیه آدمای قد بلند تو این مورد خیلی ایده آل محسوب میشن
    پاسخ:
    به نکات شریفی اشاره نمودین : ))
    مخصوصأ اون نکته ی سر روی شونه :)) به شدت متأثرم کرد :))
  • خانومِ حدیث ^_^
  • وای اره  :(
    کفش پاشنه بلندم نمیشه پوشید..
    البته واس شمانیس این معضل  :دی
    ولی من با پررویی تمام میپوشم  :)
    پاسخ:
    ایشش :/
  • بانوی عاشق
  • عنوان رو قاب کن از طلا بزن بالا سر وبت
    منم این مشکل رو زیاد داشتم
    فک کن ی بچه یازده ساله وارد یه اتاق میشه که خاله هاش و دوستای خاله هاش نشستن
    یهو خانومایی که نمیشناسنش سر راهش بلند میشن و کلی احترامپپولی خاله هاش از خنده دارن زمین رو گاز میگیرن
    هر هر میخندن ک این بچه س یازده سالشه همش فقط قدش بلنده
    اما الان دیگه قد و سنم بهم میاد
    ولی دارم دوستایی که میگن نزدیک ما واینستا افسردگی میگیریم خخخخ
    پاسخ:
    الساعه : ))
    حق داشتن بخندن دیگه :))) منم خندم گرفت حتی :))
    امیدوارم یه روز حق ما رو بدن :))
    نمک رو زخمم نپاش تد!
    پاسخ:
    باشه :))
    به عنوان یک قد بلند مردم از بس پنکه سقفی مسجد محلمون رو تمیز کردم