Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

نیمه ی تقسیم شده!

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۹ ب.ظ

نمیدونم چرا؟!!!ولی حس میکنم نیمه ی گم شده ی من ریز ریز تقسیم شده بین همه!

جدیدأ هرکَسیو میبینم یه حسی بهش دارم لامصب D:

از همین تریبون از نیمه های گم شده ی خودم تقاضا میکنم با هم توافق کنین خودتون؛بعدا به مشکل برنخوریم واز :/

والاع حوصله دعوا و درگیری ندارم :)))


+باحال باشید!

تِد : )

  • ۹۵/۰۷/۲۶
  • Neo Ted

شوخی

نظرات (۲۱)

  • حسین مداحی
  • از وقتی رفتی دانشگاه اینجوری شدی.
    به خودت بیا مرد!
    پاسخ:
    بخاطره سردیه هواس :)))
    باشد :))
  • گمـــــــشده :)
  • :)))))))))
    مستر تد خیلی عالی بود
    باید بهت بگم که این طوری نیست در واقع از یه نفر خوشت میومده ولی ویژگی های اون یه نفرو در افراد مختلف می بینی و بازم خوشت میاد
    حالا اون یه نفر ممکنه دوست دوران بچگی یا حتی مادرت بوده باشه(در مورد تاثیر مادر و خواهر در دوست داشتنی های اینده ی اقایون هم یه سرچ بزنین یه چیزایی دستگیرتون می شه)
    پاسخ:
    ممنون :))
    نه والا!شخصه خاصی هم نبوده به همین تیکه نون :))
    +یه شوخیه ساده بود پست : )
  • بهار پاتریکیان D:
  • خیلی ضدحالم اگه بگم تکراری بود ؟! :|
    پاسخ:
    نه خب
    چرا ضدحال؟
    منم خیلی چیزا تو بیان واسم تکراریه!ولی میدونم خیلی از مطالب میتونه شبیه به هم باشه یا در عین واحد چند نفر شبیه هم نوشته باشن : )
    منم اساسأ عادت ندارم کپی کنم،اگرم شباهتی بوده اتفاقی بوده : )
    😂😂😂😂
    بخاطر هوا پاییزه
    پاسخ:
    عه؟
    جدی؟؟
    تجربه داری پس :))
    عینهو پازل هزار تیکه :))
    پاسخ:
    یه چیز تو این مایه ها :))
  • دخترِ انار :)
  • :|
    پاسخ:
    :/
    من اینو قبلا به عنوان یه جوک تو سایت طنزی خونده بودم :دی

    :: ولی در کل و من الله توفیق :/
    پاسخ:
    چه باحال :دیییی
    من ولی خودم نوشتم :/
    +باشد : )
    ههه دعوا؟؟نه جدا چی فک کردید؟دوتاش باهم باشن شماروکشتن چه برسه اون همه
    پاسخ:
    با من ک دعوا نمیکنن :/
    با هم سرِ من دعوا میکنن :)))))
    سقف هم نداریم :/ فضای باز هستم :))
    زهی خیال باطل;)

    سقف:)اعتماد به سقف:)یاد یه خاطره افتادم دلم گرفت:)هیی
    پاسخ:
    :(
    تشابه متن زیاد پیش میاد! اینکه 4 خطه! من یه رمان نوشتم بعد فهمیدم یکی قبل من عین همین داستانو نوشته بود :|
    پاسخ:
    واسه خودم دفعه اول بود؛ولی خیلیا میگن پیش اومده واسشون!
    ولی خیلی جالبه!
  • بهار پاتریکیان D:
  • چرا میزنید خب ! :))))
    یه جوری میزنید انگار اشکال گرامری گرفتم ..
    والا :دییی :))
    پاسخ:
    شانس آوردین حالم خوبه تازه :/
    نههههه!جان من بیاید غلط گرامری هم بگیرین :/ تعارف نکن :)))
    :))
    والاع
  • مترسک ‌‌
  • وای :))
    یه بار به یکی از دوستام گفتم اگه دختری رو دیدی و یه جوری شدی بدون که عاشقشی، گفت آخه مسأله اینه که من هر دختری رو می‌بینم یه جوری میشم! :))
    من :|
    جک و رز فیلم تایتانیک :|
    شهرزاد و فرهاد و قباد :|
    مولانا :|
    پاسخ:
    دمش گرم :)))))
    والا شماها که مجازین!!! 4 تا عقدی 40 تا صیغه!!!!!! :/
    پاسخ:
    بله خب :))) 
    ولی کشک ک نیست :/
    شرایط داره :/
    ؛))
    که اینطور :)
    پاسخ:
    بلهع :/
  • Fatemeh Omidian Nasab
  • خخخخخ
    ان شاء الله نیمه گمشدتونو سرجمع کنیدو پیدا :))))

    آره باحال باشیم. خیلی خوبه ^__^
    پاسخ:
    ان شاءالله :))
    خیلی!
  • • عالمه •
  • دوستان بیاین همگی با هم آروم از کادر خارج شیم! :))
    پاسخ:
    از بغل برید پس :))
    اگه من یک صدم درصد استعداد نوشتن تورو داشتما الان اینقد انشام خشک و مسخره نبود
    باحالم میبودم -_- 
    اون نیمه ی گم شده ک اصن شده کلا یکی بعد تا تونسته تقسیم شده رفته هر جزعیش ب یکی :))) عجب راست گفتی :))
    پاسخ:
    حالا اینجوری هم نیستم دیگه :/
    قابل نداشت : ))
    کسی ک برا همه است برا هیچکس نیس :)
    فقط در نظر داشته باشید ک قرر نیس تمام تیکه های پازل هم ب شما حس داشته باشناااا :)) -----> نکته ظریف و مهمیه .
    پاسخ:
    جدی گرفتین پست رو؟؟؟
    شوخی بودا :/
    :))
    والا!
    زیاد پیش میاد این چیزا :)
    پاسخ:
    بله! :)
    کلی گفتم .. ولی بعیدم نیستاا
    پاسخ:
    ممنون واقعأ :|
  • ر. کازیمودو
  • جان به فدای دل سوخته‌ات
    پاسخ:
    : )