Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

گردبادِ دوست داشتنیِ جذاب

چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۵ ب.ظ

بعضی موقع ها درگیرِ یه سری مسائل میشی که خودت باعث و بانیش نبودی؛ناخواسته وارد یه رابطه ای میشی که خودت فکرشم نمیکردی بخواد عمیق بشه.یعنی واقعأ قصد و نیتت از شروع اون رابطه،چیزی نبود که بخواد اینجوری جدی بشه.

دلیلشم میتونه خیلی ساده باشه،کافیه طرز تفکرت رو بیان کنی و بگی چه چیزایی تو سرته!اون چیزایی که تو سرت داره وول وول  میخوره و به تکامل میرسه،میتونه مثل یک گردباد جذاب باشه.میتونه خیلی جذاب باشه!در حدی که با بیانشون به کسی،میشه اونو وارد این گردباد کرد؛خیلی سخت دوست داشتنی میتونی بشی واسش!در حدی که روز و شب با اون تفکراتت زندگی کنه و عاشقشون شه!این گردباد دوست داشتنیِ لعنتی،ناخواسته از عمقِ مغزتون منشاء میگیره؛کم کم رسوخ میکنه به قلبتون و اونو هم تسخیر میکنه.اوایل حالیتون نمیشه داره چه اتفاقی میفته؛یه خورده که میگذره،متوجه میشین وسط این گردباد حبس شدین!حالا خدا میدونه چجوری میخواید از دلِ این گردباد بیرون بیاید!

تمامیِ عواقب و خسارت های ناشی از این گردباد،برعهده ی خودتونه که از یک نسیمِ ساده،یک گردبادِ توقف ناپذیر ساختین.

مواظبِ نسیم هایی که تو مغزتون میوزه باشین؛گردبادها همیشه از یک نسیم ساده ساخته میشن!


پ ن:مخاطب که نداشت!بیشتر انتقال یک تجربه ی انتقال داده شده از یه نفر به من بود که منم به شما منتقلش کردم.ولی فکر کنم میشه بهش فکر کرد!

  • ۹۵/۰۷/۲۱
  • Neo Ted

نظرات (۱۸)

ممنون بابت این بیان این تجربه!باشد که گوش کنیم و رستگار شویم :)
پاسخ:
من به این رستگاری مؤمنم : ))
و بیرون اومدن از این گردباد باعث تخریب روح و روان آدم میشه!!!

+روش جدید مبارک ^___^
پاسخ:
دقیقأ!
+قابل نداره!باشه واسه شما :))
باید فک کرد !!
چ تکرار جالبی بود :)
ی تجربه ای هم ک به من انتقال داده شده رو مختصر بگم: مواظب گردباد شدنای ناخواسته امونم باشیم .
پاسخ:
فکر کلأ خوبه :)
اوهوم!مواظب باشیم!
  • گربه بنفش
  • تجربه ش کردم.
    و عنوان پستتون،بهترین عنوان و تعریفِ.
    پاسخ:
    چه بد پس!
    ممنونم!
  • گمـــــــشده :)
  • متایفانه گاهی این نسیم های ذهنی خیلی سخت کنترل می شن یا اصلا نمی شن
    :/
    پاسخ:
    متاسفانه!
  • تـیــدا ...
  • نوشته بودم که . به کسی که هر وقت یکم ساعت خوابش عوض میشه سریع میفهمم و حالش ُ میپرسم ُ میذارم بگه خوب نیست که نق هاش از همه کس ُ همه چیز ُ برام بیاره شاید بهتر شه حالش ولی وقتی من کوچکترین حرفی از دلتنگیام میزنم انقد ناراحتی از خودش نشون میده که حرفم ُ عوض میکنم ُ میزنم کوچه علی چپ؛ چی بگم آخه؟ بین من ُ این فرد هم چنین چیزی شده...  هر دو هم در جریانیم و هر دو به دلیل اینکه زیرا چونکه زدیم به کوه و در و دشت و به روی خودمون نمیاریم... 
    پاسخ:
    خیلی سخته اینجوری
  • خانم دایناسور
  •   :)
    پاسخ:
    :/
  • رشته خیال
  • خب باید از یه جا عشق شکل بگیره دیگه :)))
    پاسخ:
    بله خب
    ولی این راهش نیست!
    در رابطه با جمله آخر ! : الان دقیقن چه جوری میشه بهش فکر کرد ؟! 

    ؛)

    پاسخ:
    یعنی فکر کردن رو هم باید آموزش بدم؟
    :))
  • شادوَرد __
  • باید حواسمو خوب جمع کنم:)
    پیام اخلاقی: تجربه ها نه بوجود میان نه از بین میرن، فقط از شخصی به شخص دیگه منتقل میشن:|

    پاسخ:
    صحیح است :))
    بطور عجیبی توی پاییز هی از این نسیم خنکا میوزد:)
    و هی ما به رو خودمون نمیاریم که نسیم میاد:دیییی دیگه خودش نهایتا خسته میشه از وزیدن
    پاسخ:
    مشکوک میزنیدا :))
  • ɐɹɐɓol •_•
  • چه مسخره |:
    گردباد رو عرض میکنم |:
    پاسخ:
    :/
    همیشه هم بد نیست:)
    گاهی پایدار می مونه و ..
    پاسخ:
    بله خب
    ولی وقتی ک دوطرفه باشه!
    عاقا مطمئنی ازین نسیم و باد و گردباد و فلان؟
    آخه اینجوری برین استورم هم نکنیم که اتفاقی نیفته مثلن :/
    پاسخ:
    من ک مطمئن هستم :/
    شما هم باش : ))
    شما که تمام ۷ تا پست قبلیتون مربوطیت داره به این ایام .. 
    بعد میگم یه جوری نیس این تده ؟؟
    لاقل موقتی عکس سیاه میذاشتید :)
    پاسخ:
    تِد رو من میسازمش اینجا : ) مهم‌نیست سیاه یا سفید!
    هر فضا و شرایطی،مطلب و متن خودشو میطلبه؛فارغ از رنگ و سطحیجات!
    نه سطحیجات رو خوب اومدی .. نهههه خیلی خوب اومدی .. نععععع منو نیگا نععععع (با ظهتاب که عاشنایی دارید !)
    پاسخ:
    قابل نداشت بابا :))
    بله!ارادت دارم خدمتش :))
  • ستــ ـاره
  • ای وای که حس میکنم دارم دچار این گرد باد میشم... راه گریزی نیست انگار
    پاسخ:
    راه گریز که داره،ولی خیلی سخته!
    فقط نذارید قوی تر شه!جلوشو بگیرید اگه میخواید آسیبی نبینید!
    البته ک این توصیه ها واسه وقتیه ک خودتون هم راضی به این رابطه ی عمیق نباشیدا!وگرنه اگه دو طرفه باشه که نیازی به توقفش نیست : )
    هوا پاییزه دیگه ادما رو مشکوک میکنه:دی
    پاسخ:
    ک اینجور!