Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

آتیشِ عشقم بهت،با هیزمِ چشماتِ که روشنه

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۴۳ ب.ظ

شمال

یه جنگل سرسبز

آروم

ساکن؛ولی دوست داشتنی

رقصِ باد،میونِ شاخ و برگ های عاشق

صدای پایکوبیِ این مهمونی،گوشمو قلقلک میده و حِسمو نوازش

جیرجیرک ها کیو صدا میزنن؟شاید دنبال عشقِ گم شده شون میگردن که اینجوری به جنون رسیدن!

بوی خاک!خاکی که تازه از آغوش بارون در اومده!

چه عطری زده بوده بارون که آغوشِ خاک،اینجوری داره منو دیوونه میکنه با عطرش!

مگه میشه عطرِ خاک به مشامم برسه و من حالم عادی باشه؟نوچ!نمیشه!

یه کلبه ی چوبی

کوچیک؛ولی گرم

بیرونِ کلبه

جلوی آتیش

من و رویام

دو نفری:

-چند تا هیزم بذار رو آتیش؛داره خاموش میشه!

+چششششم!بیا!اینم هیزم و آتیش!

میدونی رابطه عشقِ من به تو؛با هیزم به آتیش چجوریه؟

-«میخنده»نصفه شبی بی خوابی زده به کله ت یا اکسیژن جنگل با مخت سازگاری نداره که اینو میگی دیوونه!

+حالا نیگا!کلا جنبه ی فاز و فضای رمانتیک و عاشقانه نداریا!نمیگم اصن :|

-حالا قهر نکن!شوخی کردم.لوس نشو دیگه!بگو لطفأ!

+«میخندم»تکرار نشه!

-باشه آقاااا!میگی یا نه؟

+عشق من به تو مثل این آتیشِ.گاهی اوقات حس میکنم،اونقدر که باید دوستت ندارم و عاشقت نیستم!حس میکنم تکراری شده عشق و احساسم بهت.اینجاس که هیزم لازم میشه این عشق!

-«لبخند»هیزم چیه اونوقت؟

+اینجاس که میام زُل میزنم به چشمات!خوب که نگاه میکنم،دنیامو تو چشمات میبینم.دنیایی که دنیامو واسش میدم.همین کافیه که آتیش عشقم بهت،شعله ور شه و رو به خدا واستم و شکرش کنم بابت تو!همین توئه دیوونه!

-«میخنده»آهاااای!آقا پسر!دیوونه خودتیا!کمال هم نشین بوده دیوونگیِ من!

حالا تو میدونی رابطه ی ریه های من با اکسیژن و نگاه های تو به من چیه؟

+نه والا!تو هم زده به سرت که!بگو ببینم چیه!

-گاهی اوقات حس میکنم خسته م و گرما و حرارت زندگیم،داره مثل این آتیش خاموش میشه و نفس کشیدن واسم سخت میشه!اینجاس که نگاه های تو بهم،حکم اکسیژن به ریه هام رو دارن و مثل هیزم رو آتیش،امید و زندگیمو گرم و عاشقانه میکنه!

اونجاس که از صمیم قلب،خدا رو شکر میکنم بابت هدیه دادن تو بهم!

+میخندم-عاشقانه

-میخنده-دلبرانه

+اوه اوه!ویتامینِ عاشقانه ی خونمون خیلی رفت بالا!الآن پس میفتیم!

اون چایی هیزمی رو بریز بخوریم بابا!سیب زمینی ها رو هم از زیرِ خاکسترا در بیار!بوشون در اومد.


پ ن:کاملا تخیلی و غیر مستند :/

+میلاد باران«جذب»


  • ۹۵/۰۶/۲۸
  • Neo Ted

نظرات (۱۶)

  • خانومِ حدیث ^_^
  • خوشبحال اون دو نفره هایی که این جورین باهم
    پاسخ:
    دقیقأ : )
  • عای عم بــــهـــــار D:
  • کِی شیرینی میدی حالا ؟! 😂😂😂
    پاسخ:
    ما ترشی میدیم به گودزیلاهای مجرد :)))
  • دخترِ انار :)
  • توصیفات منو یاد چند روز قبل خودم انداخت ... چقدر من این صدای جیرجیرک آرامش جنگل بوی هیزم و خاک نم خورده  حتی صدای جیلیز ولیز آتیشی که داره میسوزه رو دوست دارم :) حالا دیگه وارد بخش دوم ماجرا نمیشم خلاصه آدم باید به حریم عاشقانه دیگران احترام بذاره :دی
    مثل همیشه خوب :)
    پاسخ:
    عالی اصن :))
    دم در بده :)) بفرمایید داخل تر در خدمت باشیم :))
    متن واقعی ک نیست ک :)))
    من بازم با خیالی بودن و بی مخاطب بودن متن مشکل دارم! :دی
    یه مدت میشه نخونده بودم اینجا رو.ساری!! :)
    اقدس هنوزم هس؟ :|نکنه مخاطبت اونه ولی رو نمیکنی تد؟؟اعتراف کن :)
    پاسخ:
    خودمم مشکل دارم :/ ولی مجبورم دیگه :))
    هروقت اومدین قدمتون رو گوش های تد :))
    اقدسم هست :)) سلام داره خدمت شما :))
    اقدس مخاطب خاص نیست،مخاطب عامه :))
    اعتراف نداره ک :))
  • عای عم بــــهـــــار D:
  • گودزیلای متاهلم مگه داریم؟! :|
    پاسخ:
    وبلاگستان رو دنبال نمیکنیدا :)) خبرا رو حداقل گوش کن :))
    چه حس خوبی داشت این متن (:
    پاسخ:
    نوش جونت :)
  • دخترِ انار :)
  • برای من حریم حریمه حالا چه واقعی چه الکی :دی همچین آدم مبادی آدابی هستم :)))
    پاسخ:
    خیلییییی دیگه مبادی آداب :))
    امروز اینجا بارون زد (:
    شمالم ڪه هست (:

    ڪلبه و هیزم و معشوق رو بعدا اضافه میڪنم بهش :دی

    + غیر مستنده : :دی
    پاسخ:
    خبرهایی مبنی بر مستند بودنش به ما رسیده ولی :)))
    :)))))
    تخیل شیرینیه :)
    اینقد غرق تو خیال نشینااا . یهو رویای واقعیاتتون از دستتون میپره ...
    امیدوارم دو نفرهای جهانی ک توش نفس میکشیم اینقد عاشقانه عاشق باشن ...
    پاسخ:
    نه!حواسم بهش هست : ))
    منم امیدوارم :  )
    عجب تشبیهاتی -_-

    اون عاغا رو بگیرین پس افتاد -_-
    پاسخ:
    حالا چرا میزنی :))
    میگیرمش :)
    نزدم -_-
    بچه زدن نداره خو -_-
    پاسخ:
    چرا میبلعی پس :))
    :||||
    عاغااااااا |:
    پاسخ:
    :)))
    آخ آخ این پستای رویا عجب دل آب کنن :)) 
    بابا اینجا مجرد رد میشه =))))))

    هر وقت این اسم رویا میاد پشتش یاد اقدس میفتم بی بروگرد :| :))
    پاسخ:
    مجرد جلو چشماشو بگیره رد شه :))) شرم و حیا پیشه کنه :))) الکی مثلا من مجرد نیستم :))
    اقدس :|
    :))
    چ خوب بود :)

    پاسخ:
    قابل نداشت : )
    بله:)
    الکی مثلا باورکردیم;-)
    پاسخ:
    وا عجبا : ))