Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

تِد میشویم :D

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۱۱ ب.ظ


اههم اههم«صاف کردن صدا»

لیدیز اند جنتل من!

کمپانی وبلاگ نویسیِ برادرانِ پشمک ساز تقدیم میکند.

«تد در سرزمین وبلاگستان»

«شما از اون آهنگ خفنا که بعد اسم میذارن تصور کن»


راستش اون اسمی که اولش«ما» داشت نشد که بشه :)

پس شد تد!

امیدوارم خوشتون بیاد.

چون اگه نیادم باید خوشتون بیاد :))

مزاح نمودیم.

الآن دیگه با خیال راحت مینویسم!

تا بعد!


*بعدا نوشت:عاقا این تد هیچ گونه نسبتی با نمونه ی غربی نداره و هرگونه نسبت رو با اون شخصیت بی اخلاق از همینجا تکذیب میکنم :|

«سازمان حمایت از تولیدات ملی»


  • ۹۵/۰۶/۰۹
  • Neo Ted

نظرات (۳۲)

خیلی هم عالی...
پاسخ:
خیلی هم ممنون
:)) تد هم خوبه ! :)مبارکه!
پاسخ:
مچکرم
  • پریســآتیـــس (:
  • اسم با نمڪی ـه
    مبارڪ ِ صاحبش :))
    پاسخ:
    سپاس
  • آقای سوژه خوار
  • های تِد!
    پاسخ:
    هِلو سوژه خور
    وخه یره وخه
    پاسخ:
    بیشششیی یره
    تد!!!!عالیه:)
    مبارک باشه
    پاسخ:
    سلامت باشید
  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • تد :)

    میشه بگین اون اسمی ک ما داشت چی بود ؟؟؟ -_-
    پاسخ:
    نوچ :))
    :)))
    خیلی هم جالب !
    پاسخ:
    : ))
  • بهار پاتریکیان D:
  • یاد مستربین میوفتم :))) تد ^_^
    پاسخ:
    البته ک این اون نیست : )
    این شاخیه واسه خودش :))
    خیلیم عالی ..
    فقط "تد" یعنی چی ؟
    پاسخ:
    تد رو نمیشناسید یعنی؟؟؟
    یاد آلیس در سرزمین عجایب افتادم...؛)
    تد شدگیتان مبارک؛)
    پاسخ:
    درست یادش افتادین :)
    ممنون
    تغییر هویت عایا!؟
    پاسخ:
    هویتم که تغییر ناپذیره،فقط اسم تغییر کرده : )
    آخرش نگفتی اون ماریو بود یا نه
    پاسخ:
    فراموشش کنید بابا :))
    عع تغییر اسم :0
    پاسخ:
    عه عاره :))
    آهان الان با دیدن خرسه متوجه شدم :)
    پاسخ:
    قبلا با توجه ب چی متوجه نشدید پس؟:))
    شخصت تد رو دوست، فیلمش رو هم:)
    +مبارک باشه
    پاسخ:
    اساسأ دوست داشتنی هستم :))
    +سپاس

    تِد:)
    پاسخ:
    یعس :))
  • Fateme Omidian Nasab (خانــــAliـــوم)
  • من کجام؟؟اینجا کجاس؟؟
    خدایا چی شده؟؟؟ •_●
    پس اقدس کو؟ ^____^
    مباارکههه
    پاسخ:
    شما در سیاره ی زمین،نیم کره ی شمالی،قاره ی آسیا،خاور میانه،ایران و یکی از شهرهاش هستید یقینأ :)))
    اقدس سلام داره خدمتتون :))
    ممنون
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • وری گووود تدی !!! :)))
    پاسخ:
    تنکککسس :)
    :) ولکام تد:)
    پاسخ:
    می تو :))
    اهم اهم:)))خدایا خفه نشم ازخنده خوبه یاد یه چی افتادم:|
    حالا چرا تد؟!:)))
    پاسخ:
    خفه نشید بیفتید رو دستمون :/
    پول دیه نداریما :/
    شخصیتش جالبه :)
    تد ^_^ خیلی هم عااااالی 
    پاسخ:
    : )
    سلام منو به مارک والبرگ برسون . بهش بگو من بیگِست فن شم :)))
    پاسخ:
    مارک هم سلام رسوند گفت دمت گرم پرهام :))
    از اون روز این ستاره ی وبلاگتون روشن شده بود تو پنلم، هی من با خودم میگفتم خدایا من کی یه همچین وبلاگی رو فالو کردم خخخ

    مبارک باشه و بخیر و خوشی=)
    پاسخ:
    وا عجبا :)
    مچکرم
    تدجان انشاالله وبت پایدارباشه
    پاسخ:
    سپاس : )
  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • نوچ؟

     

    عه :(

    پاسخ:
    اوهوم :(
  • ژله پرتقالی
  • چه جالب مینویسین
    بسی مشعوف گشتیم :))
    پاسخ:
    نوش جان : )
    منم تد رو نمیشناسم! کارتونه؟
    پاسخ:
    تد،تده :))
    من تد هستم :)
    بقیه ی تد ها الکین :))
    اصن اولش متوجه نشدم همون وب "پسر خاکستری" هستش بعدم حافظه اسمی ندارم "تد" ام با قیافه اش میشناختم خب ... حله ؟؟ :)
    پاسخ:
    حله :))

    چقد کامنتای اینجا خودین آدم حس غربگی نداره :))
    پاسخ:
    همیشه سعی خودمم همین بوده : )
    خوشحالم ک حس غریبگی نداشتین : )
    جواب ولکام تد می تو ئه؟
    پاسخ:
    یعس
    پ چی؟
    :))
    سلام تد:)
    پاسخ:
    علیک گیسو :)