Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

تو سری خوری تا بازنشستگی

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۱۶ ب.ظ

آخ__________آخ

هنوز هم درد دارد،ولی نه مثل اوایل.تبدیل به دردی عادی شده،که شاید هزاران بار در طول روز آخ_______وآی با آن مواجه میشوم.

محل زندگی ام،در خیابانی نسبتأ شلوغ  آخ_________آخ سرم   در نزدیکی شیرینی فروشی معروف شهر است.

به احتمال زیاد،وجود همین شیرینی فروشی در این خیابان،تا حدودی اینجا را شلوغ کرده است.

آخ______وای  در بدو تولدم،این شیرینی فروشی اینجا نبود،اینجا هم در این حد،شلوغ نبود.آخ______آخ  من هم وضعیت بهتری داشتم و محبور نبودم در طول روز،این همه درد را تحمل کنم.درد بود،ولی نه اینقدر  

آخ سرم____آخ  

خیلی بد است که از ابتدای زندگی ات تا پایان عمر، تو سری خور بار بیایی.تو سری خور،بخاطر سلامتی دیگران. آخ______آی  دیگرانی که باز هم به فکر سلامتی خود نیستند و وجود من برایشان بی اهمیت، و دلیلی برای فحاشی کردن٬ که چرا من به دنیا آمدم.آخ____وای سرم

خیلی بد است دلیلی برای کاهش سرعت کسی برای رسیدن به مقصدش شوی،آخ____آخ هرچند بخاطر ایمنی خودش باشد.من همیشه دوست داشتم دلیلی برای سرعت بخشیدن آخ____آی  به حرکت کسی در مسیر رسیدن به مقصدش باشم،نه بهانه ای برای کاهش سرعت او در رسیدن به مقصدش.

همیشه به حال  آخ_____آخ سرم  و روز چراغ سبز چهار راه خیابانمان حسادت میکنم.

او دلیلی برای حرکت،و من دلیلی برای کاهش سرعت تا به نزدیکی توقف.البته جای شکرش باقیست آخ______آخ سرم    که چراغ قرمز نشدم.بیچاره ناخواسته دلیل مرگ و بدبختی خیلی ها میشود.فقط بخاطر اینکه رنگش قرمز است،نه سبز یا زرد.شایدم   آخ____آی.  قربانی قانون، که رنگ قرمز را برای توقف انتخاب کرد،نه سبز یا زرد، و یا آبی و سیاه.

سرم درد میکند.  آخ سرم____وای. به اندازه ی ده سال تو سری خوری.چند بار مرگ مغزی شدم،ولی به همت برخی دوستان،به حالت اولم برگشتم.

تنها انگیزه ام برای ادامه این زندگی دردآور؛دیدن شادی و لبخند کسانی است که از شیرینی فروشی خارج میشوند.کسانی آخ____وای.   که فقط شادی شان را میبینم و لذت میبرم.خیلی از وقت ها،هوس خوردن شیرینی به سرم میزد،ولی خب،تصورش هم خنده وای_____آخ  دار است.

امروز روز آخر کار ده ساله ی من است.هه!بازنشستگی پیش از موعد!

پس از ده سال درد و تحمل ضربه های سنگین چرخ ها بر سرم،با اعتراض عده ای  آخ_____آخ. نسبت به حضورم در این خیابان،قرار است مرا از جایم کنده و به انباری خاک گرفته، در خارج از شهر ببرند.

میروم پیش دوستانم.میروم  آخ________وای سرم. تا خاک بخورم و بعد مدتی هم بازیافت شوم.  آخ سرم_____آی  هیچ دوست ندارم باز هم سرعتگیر شوم؛آرزو دارم تبدیل به پدال گازی شوم که سرعت را به ارمغان می آورد، نه سرعتگیری که مزد نگران بودنش برای سلامتی دیگران را،با تو سری زدن میدهند.

آخ______آخ سرم


  • ۹۵/۰۶/۰۸
  • Neo Ted

نظرات (۱۵)

خدایی ایندفعه به چی فکر میکردی؟
پاسخ:
سرعتگیر خیابانمون :))))
باید اعتراف کنم سبک نویی بود خوشمان آمد :)
یکی دو خط ک خوندم خواستم بگم سرکارمون گذاشتین ؟ واقعا ک . خوبه تا ته اش خوندم وگرنه ........................
باید بگم سرعت گیر عزیز هیچ وقت دوستت نداشتم ...
پاسخ:
باید اعتراف کنم که چقدر زود قضاوت کردینا :))

طفلی گوناه داره خب
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • خخخخ این چی بود ؟؟؟؟ خودتون نوشتین ؟؟

    انقدر گفتین آخ سرم .. سردرد گرفتم خودم ...خخ
    پاسخ:
    نه پس
    خاویر کرمنت نوشته :))
    خودم نوشتم دیگه
    لازم بودن دیگه
    یعنی همینطور که تو خیابون راه میری میگی که عه فلان مبحث جالبه برا نوشتن؟
    خدایی به این نتیجه رسیدم که خلاقی
    علاوه براون قشنگ مینویسی:)
    پاسخ:
    هیییع
    قحطی سوژه س دیگه خانم :))
    مچکرم
  • ماهیِ نفس کِش! :)
  • تاحالا از این زاویه نگاه نکرده بودم :|
    پاسخ:
    دیگه دیدین :))
    یه زمانی بود سرعتگیر برای من در نقش پیست پرتاب بود:))اصلا سرعتگیرارو نمیگرفتم:|میخواستم بگیرم ولی نمیشد
    پاسخ:
    الآن حل شده ب سلامتی؟ :))
    الحق که نگاهتون به اطرافتون دقیق و موشکافانه‌س:)))
    خیلی هم خوب سوژه هاتونو مینویسین و البته یه چیزایی هم همراه با اونا به خورد مخاطب میدین=)

    + حالا این سرعتگیره واقعا مزاحم بوده و کلا سبک سرعتگیرا تو ایران طوریه که اگه با سرعت بری، کلا پرواز میکنی ولی به نظرم سرعتگیر اینقدرام بی مصرف نیستا...سرعتو میگیره گاهی که با نزنیم یکی رو از زندگی ساقط کنیم:)
    + این آخ و وای های وسط متن چه رسالتی داشتن؟ خیلی رو اعصاب بودن:/
    پاسخ:
    هله هوله ک نمیدیم خانم :)) فسفر و پروتئین و ویتامین میدیم :))


    کل رسالت متن ب همون آخ و اوخش بود :/

    در ضمن ممنون : )
    :)
    پاسخ:
    : )
    فکر کنم خلاقانه بود خیلی؛)خیلیم جالب؛)
    ای کاش ولی عکس سرعت گیرو نمیذاشتین...آدم میبینه سریع میفهمه؛)(اخه من اول میرم آخر متن بعد میان اول متن؛))
    پاسخ:
    نامرد :/
    : )
    اول فکر کردم شاید میگرن دارین که هی میگین آخ سرم:|
    خیلی باحال بود خداییشD:
    مثل رونالدو که به چپ نگاه میکنه به راست پاس میده بود!
    اولش یه چیز دیگه در مورد این پست فکر میکردم آخرش شد سرعت گیر:)
    بسیارعالی:)
    پاسخ:
    جسارتا اون رونالدینهو بودا :))
    خیلی ممنون ک خوندین
  • Fateme Omidian Nasab (خانــــAliـــوم)
  • خیلی جالب و باحااال بود :)))
    پاسخ:
    ممنون بابت خوندن : )
    چه سرعت گیر خوشتیپی :))
    پاسخ:
    قابل نداره :)
  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • :/
    چقد با مزه بود
    آفرین :)
    پاسخ:
    ممنون
    رونالدینهوD:
    ببخشیدخب اسماشون زیادی مثل همه:|
    پاسخ:
    باشه حالا :))
    کسی نفهمید ک :))