Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

رژیم بگیر جان من«از سری پست های یجوری D: »

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ب.ظ

نمیدونستم اینقدر سنگین هستی

آخه دیوونه،بدجور رو دلم نشستی :D


پ ن:هی بهش میگم رژیم بگیر اینجوری ب دلم میشینی اذیت نشم،،تو کَتش نمیره ک :]


پ ن تر:هیچیم نداره :/


باحال باشید : )


  • ۹۵/۰۶/۰۶
  • Neo Ted

نظرات (۲۵)

بپرسم مخاطب این جمله ها چی میتونه باشه؟
پاسخ:
آره
بپرسید :))
  • بهار پاتریکیان D:
  • اسمش چیه ؟! :))
    پاسخ:
    از اون خانواده هاش نیستیم اسم لو بدیم خانم محترم :))
    شما اقدس صداش کن :))
  • آقای سوژه خوار
  • از اونی که روی دل خاکستریمون نشسته تقاظا دارم هرچه زودتر وزن کم کنه
    داداچ اشتباه نشستی!
    پاسخ:
    داداچ!دمت گرم ب فکر دلم هستی :)))
    مخاطب این جمله ها چی بوده؟

    پاسخ:
    سوال بعدی :)))
  • Fateme Omidian Nasab (خانــــAliـــوم)
  • عهههههه؟؟
    اقدسی که من میشناسمم همچین یه نمه هیکل داره 😆😆😆
    پاسخ:
    اوه اوه :))
    :))
    مواظب لگداش رو دلتون باشید از من گفتن . نیس ک یکمم ورزشکارین :)
    پاسخ:
    لگد ک دیگه نمیزنه ک :))
    مظلومه طفلک
  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • باعش :)
    پاسخ:
    بلهع : )
    :) 
    همیشه به شادی!!!
    پاسخ:
    برای شما هم : )
    شما رو دنبالیدم ما رو بدنبالید ممنون میشم 
    پاسخ:
    ممنون از شما :/
    بهش دکتر کرمانی رو معرفی میکنم:دی
    پاسخ:
    واقعأ جای تشکر و سپاس داره :)))
    پست یه طرف کامنتای دوستان یه طرف :)
    جالب بود...
    پاسخ:
    لطف دوستان ک همیشه متساعد میشه :))
  • پریســآتیـــس (:
  • :/

    برای گیر دادن به وزنش بهونه بهتر پیدا نڪردین؟ :))))
    پاسخ:
    نه انصافأ :))
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • اخی ،،، پس اقدس خانوم رژیم احتیاج دارن 
    عب ندارم خب ،،، کم کم 🙂😊
    پاسخ:
    بله دیگه
    هرچی متناسب تر بهتر :))
    من دیه هیچ صوبتی ندارم:/

    :)
    پاسخ:
    حق دارید : ))
    کی رژیم بگیره ؟
    اقدس ؟؟
    پاسخ:
    حالا :))
    :دی!
    اصن خوبه که الان که وزنش زیاده یهو میشینه روت میپوکی :دی!
    پاسخ:
    چیه :(
    چشم دیدن منو نداری :(
    ^_______________^
    وییییییی
    دیالوگاش اشنان
    پاسخ:
    آشنا؟
    نه بابا
    :))))
    پاسخ:
    به قول معروف میخند؟ :))
    #پست_احساسی :| ^____^

    در جواب به قول معروف آره میخند :))
    :)))
    به اقدس خانوم خط قرمزتون بگین رژیم بگیرن خو 

    :)))))
    نه بابا این چه حرفیه:)
    فقط محض شوخی بود:)
  • فرید صیدانلو
  • شاد باشید
    مردمم شاد کنید
    پاسخ:
    به امید خدا : )
  • دخترِ انار :)
  • حتما وقتی بالفعل شد میگمش بیاد اینو بخونه که ببینه قبل از بالفعل شدنشم شما مسخرش میکردید :))
    پاسخ:
    ای بابا :/
    حالا این بار رو چشم پوشی کنید خب :(
    :))