Neo's Text

بیخیال لطفأ!
Neo's Text

میخواهی من را بُکُشی؟! قدرت فکر کردنم را بگیر! خیال پردازی هایم را کور کن! نیروی بی مرزِ تخیل را در ذهنم بِخُشکان! دیگر نیازی به ترکاندن مغزم نیست! منظره ای کثیف و چندش آور خواهد شد؛ رسانه ها هم از تو غولی بی شاخ و دم خواهند ساخت. کار را پیچیده نکن! نوکِ اسلحه ات را به سمتِ قلمم بگیر...
عکس‌نوشت:
آره رفیق.

پیوندهای روزانه

درگیر خودت باش

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۲ ب.ظ

داشتم به این فکر میکردم چقدر خوب میشد همه ی انسان ها،بیشتر از این که درگیر سوژه کردن نقاط ضعف و اشتباهات دیگران باشن،واسه یه بارم که شده،خودشون رو سوژه کنند و ببین چقدر ضعف و عیب دارن که به سادگی اشتباهات و نقاش ضعف بقیه رو سوژه و گاهی اوقات تمسخر هم میکنن.اصلأ هم به این توجه نمیکنن که بابا!شاید خودمم این عیب رو داشته باشم.شاید بدترش رو هم تو وجودم داشته باشم و توجهی بهش نکرده باشم.

نمیدونم این اتفاق بیفته یا نه،ولی مطمئن هستم اگه اینطور باشه و هرکسی ابتدا درگیر خودش باشه،جهان و زندگی زیبا تری خواهیم داشت.

  • ۹۵/۰۶/۰۱
  • Neo Ted

نظرات (۱۳)

اما شاعر میگه، منو درگیر خودت کن تاکه آرامش بگیرم... 
به نظرم خوبه که همه ما درگیر او باشیم.. 
پاسخ:
این دوتا خیلی باهم متفاوتن ولی
بدترازونا ادمایین که همش نگران اینن که بقیه سوژشون کنن
پاسخ:
اینا هم درگیرن دیگه :)
  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • 👍
  • بهار پاتریکیان D:
  • اره خب ، ولی شدنی نیست :|
    پاسخ:
    متاسفانه :|
    یکی از درگیریا هم اینکه همه درست ترین روش رو میدونیم ولی قانونمون برا بقیه اس فقط ...
    پاسخ:
    اینم خیلی مهمه..
  • ماهیِ نفس کِش! :)
  • قدیمیا ی ضرب المثل در این مورد فرموده بودند(!) اما یادم نیس!

    + خیلی رفتار زشتی داریم بعضی وقتا :|
    کاملا هم میدونیم کار اشتباهیه اما نمیدونیم چرا رعایت کردنش انقدر غیرممکن شده :/

    پاسخ:
    غیر ممکن ک نه
    هنوز میشه امید داشت
    دقیقا!
    ولی ذات آدمی نمیزاره میگ ِ من کلا پرفکتم صوبتی نباشه :|
    پاسخ:
    ذاته آدمی پاکه
    مشکل چیزه دیگه س
    مث حرف پادشاه تو شازده کوچولو:)
    سخت ترین کار قضاوت خودته:)
    ولی خب سخته:)
    پاسخ:
    خیلی سخت
    ای کاش میشد..
    پاسخ:
    کاش..
    پس امر ب معروف و نهی از منکر چی میشه مسلمون؟
    پاسخ:
    واسه وقتیه که خودت اون مشکل و عیب رو نداشته باشی
    نه ک مثلا خودت مشروب بخوری،به بقیه بگی تو نخور :/
    نقاط ضعف خودمون اولویت داره :/
    مسلمون قران میگ لازم نیست وقتی کسی ک حرف خوبی میزنه ب حرف زننده توجه کنی. ب حرفه گوش کن. یه حرفی درسته چرا نباید بگیمش؟ یکی دیگ ام مشکل ما رو میگ
    این فرق میکنه ک ادم خودش با لذت تمام کاراشو بکنه اما ب دیگران بگ شما نکنین. فرق میکنه مسلمون
    پاسخ:
    کلا حرف من یه چیزه دیگه س!
    تو قرآن مخاطب حرفش شخصه دومیه و خود شخص نیست.مثلا میگه اگه فلان شخص اگه حرفه درست میزنه،مهم نیست کیه!ولی حرف من مخاطبش خودمم!یعنی منه نوعی!وقتی من خودم یه عیب یا گناهی دارم،چجوری بیام بگم فلانی تو این کارو نکن!من خودم تو انجام اون کار موندم.بیام بیرون گود بگم لنگش کن؟


    اره. وقتی میدونی چیزی درسته حتما ب ادما گوشزد کن. اونطرفم اگ باهوش باشه کاری ب خودت نداره ب حرفت گوش میده. اصلا قابل قبول نیست.من الان میدونم وبلاگ نویسی وقت نلف کردنه.نمیتونم ترکش کنم ولی.نمیتونم ب تو پیشنهاد بدم ک تو ترکش کنی؟
    گفتم حرفت در صورتی درسته ک من فک کنم دارم کار درستی میکنم وبلاگ مینویسم ولی میام ب تو گیر میدم تو ننویس.فقط حرفت در این صورت درسته. ک درون متن همچین چیزی ندیدم
    پاسخ:
    پنج بار وسط جواب دادن ب کامنتت صفحه پرید :||||
    ولی قول میدم هرجا و هرجوری ک شما بگی در این مورد باهات بحث کنم :|
    البته منطقی.

  • دخترِ انار :)
  • واقعا چقدر خوب میشه بعضیا تو تخته این کارو انجام بدن :دی
    ولی دور از شوخی واقعا کاش یاد میگرفتیم اول از خودمون شروع کنیم همه نقد ها رو
    همه تصحیح هارو ...
    پاسخ:
    تیکه نیندازیم :))
    خیلی خوب میشه
    من این پستو واسه خودم نوشتم اصن.